گناه از نان شبـــ هم واجب تر است این روزها !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گناه از نان شبـــ هم واجب تر است این روزها !
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1387

si4GeS_535.jpg

 

گناه از نان شبـــ هم واجب تر است این روزها ! 

در عجبم از مردمانی که از نداری می نالند 

اما بر بامِ خانه های محقرشان بساطِ گناه پهن است …

این روزها گناه از نان شبـــ هم واجب تــر است

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هانیه در تاریخ : 1392/5/31/4 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج///////

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1392/5/26/6 - - گفته است :
سلام خدا قوت اجرک الله

من این مطلب شما رو کپی کردم حلال کنید

یاعلی
پاسخ: سلام خیلی ممنون کپی کردن از وبلاگ من کاملا آزاده و باعث افتخارم است که این مطالب از وبلاگ من انتشار پیدا کند. انشا الله مورد قبول حضرت بقیه الله قرار بگیرد. با افتخار لینک شدید.... در ضمن ممنون که به وبلاگ من سر زدید. موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 171
:: بازدید ماه : 2169
:: بازدید سال : 5161
:: بازدید کلی : 310740

RSS

Powered By
loxblog.Com